Katten och musen

I kväll när jag satt ute med grannarna och delade en flaska vin så kom deras katt förbi med en mus i munnen, min granne sprang snabbt bort och stängde altandörren så att katten inte skulle släpa in musen.

Katen som vi hade förut var expert på att fånga möss så vi har haft en del jobb med att jaga ut möss ett antal ånger och det är ju mindre roligt.

Jag sa lite käckt att de problemen har jag ju inte än med min lilla kattbebis eftersom han inte är ute själv ännu.......

Hm, lite senare när jag kom in och skulle sätta mig vid datorn upptäckte jag att det var nåt fel på musen, jo då kattbebisen fångar visserligen inga riktiga möss, men har jäkligt vassa tänder.
Det visar säg att han helt enkelt har bitit av hela sladden:(  

Dessutom låg han helt oskyldig och sov och förstod inte alls varför jag gnällde...


Vad då ??? jag har inte gjort nåt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0