En av varje...

Jag har två döttrar och har verkligen fått en av varje.

Felicia är för det första mörk, ordningsam,sparsam, rädd om sina saker och  gör alltid sina läxor och har dessutom nästan alltid alla rätt på prov.......kort sagt så är hon väldigt lätt att ha och göra med.


Emilia däremot är raka motsatsen ett litet blont yrväder som har väldigt starka åsikter om det mesta, gillar att höras och synas är verkligen inte ordningsam och dessutom familjens lilla pajas....inte fullt så lätt att ha att göra med......

 
Missförstå mig inte för jag älskar naturligtvis båda mina ungar precis lika mycket, det är bara lustigt att två syskon kan bli så olika....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0