Ett spöke på bilden???

Jag var ute i skogen med barnen och hästarna för en stund sen och tänkte ta en bild när dom kom i gallopp så jag sprang före ca 50 meter och ställde mig på grusvägen och väntade, innan jag ropade att det var klart att komme tog jag en provbild i mörkret och på bilden syntes ett moln som inte fanns där, konstigt tänkte jag...så jag tog en bild till direkt och då var molnet ännu närmare...........

Jag ropade till tejjerna att dom kunde komma men ingen kom, det visade sig att båda hästarna av någon anledning bockat av barnen så jag fick gå tillbaka och leda hästarna en bit.....HM.......SPOKY

När man kollar på bild nummer två så ser det ut som ett ansikte i molnet (om man har lite fantasi det vill säga;)

 Tur att jag inte tror på spöken, för då hade det varit lite läskigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0