Jag ska aldrig bli nöjd...

När är man nöjd?
Man ska väl sträva efter stjärnorna för att nå trädtopparna, jag är en av dem som inte tycker att nöjd är ett bra ord...vaddå blir man nöjd så slutar man ju sträva framåt och då blir man en kall och tråkig person, eller?

Alla vill väl vakna varje morgon och känna att jag är nöjd???
vad då nöjd ?? vill man inget mer än vara nöjd så kan man ju lika gärna dö när man ändå är NÖJD 

...Å vad tråkigt att känna att man nöjer sig fast man vill ha mer, om jag vill ha mer så ska jag ta mig F*n inte nöja mig med mindre.. he he det ska bli mitt livs motto.

Den dan jag vaknar och känner mig nöjd...då hoppas jag att jag är 100+ och tycker att det är dags att gå över på andra sidan.


Kommentarer
Postat av: anna

fast då är du ju inte nöjd.

Likgiltig kanske är ett bättre ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0