Personlig tränare...

Visserligen så har jag ju lyckats hålla mina spinningpass varje fredagsmorgon och någon dalig promenad, men jag känner ju inte att det händer speciellt myket med omfånget....därför har jag nu skaffat mig en personlig tränare som talar om vad jag ska göra.
Igår var dt första dan med min personliga tränare och det var ingen lek kan jag säga.
Först ett högförbränningspass med Harriet (jag lovar hon är en dödsmaskin) sen en halvtimmas snabb promenad och en kvarts mage och lår på pilatesbollen.....behöver jag tala om att jag var ganska slut efteråt.

...ja ja, nu är det en ny dag och vi får väl se vad som står på programmet ikväll....


Kommentarer
Postat av: Emma

Att du orkar asså.. =) Hoppas de går bra!

2008-10-28 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0