Fredag och trött som få...

Fredagskväll och redan trött nog att gå och lägga mig, det har varit en rätt så häktisk vecka.

Och en rätt så häktisk dag som började på gymet med ett spinnigpass kl 8.15.
Hade sedan lektion med tjejgruppen på 4 års, ett nytt ämne för mig som heter komunikation och samspel det gick som Planerat och jag tror nog att de tyckte att det var rätt så kul.

Jag har också hunnit med att få bilen lagad, även om det inte riktigt var meningen att den skulle bli det idag men jag är iaf tacksam;) för nu slipper jag ju att åka omkring i en bil som låter som om det var en raggarbil.

När jag senare var på väg till fiket för att träffa en vän och kollega stötte jag på Karlsson och det var ju inte direkt igår, synd att man inte ska kunna ses oftare än en gång i månaden när man bara har 200 meter till varandra.

Kvällen fram till nu har jag därför tillbringat i karlssons kök över en flaska vin och det är ju alltid lika roligt att diskutera med henne.

Nu ska jag slappa framför tvn tills jag somnar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0