Fölisar...

Nu verkar det som väligt mång i min omgivning får tillökning i form av små fyrfota hov djur med lena mular....
Denna lilla dam föddes på skärtorsdags natten och var inte ens ett dygn när vi hälsade på:)
Jätte fin och så social.
Ett paint sto är det och ägaren är Lisa...grattis säger vi


Den här lilla föddes på Påskaftonsnatten och är ytterligare en avkomma ill "hingstepojken" hon heter Hyseria och ägs av Johanna..ytterligare ett grattis:)


Nu väntar jag med spänning på nästa fölis som bör komma när som helst, den är efter min favorit hingst callahan som är en riktigt fin häst och har riktigt bra hoppkvalitet... mamman heter carola och är en av Åsas hästar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste få rätta dig... ;) Hysteria... :p Med T... Hihi

2009-04-17 @ 00:03:46
Postat av: Johanna

ha ha, jag det är ju det här med att få med alla bokstäver....:P

2009-04-17 @ 09:57:22
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0