Första omgången av GOTACUP 2009

Idag började dagen med ett alarmet på min mobil väckte mig klockan 05.00 klockan 08.00 var jag, döttrarna och två ponnyer framme vid Jutagården i skultorp där första omgången av gota gick av stapeln, hemma var vi igen vid 20.00 så det var en lååång dag.

För dagen var laget ganska svagt eftersom vi drabbats av mannfall på grund av sjukdom, det innebar att vi var tvugna att starta med endast tre ryttare,  men både ponnyer, ryttare och föräldrar hade iallafall riktigt roligt och vi satsar på att ta nya tag nästa omgång den 9 maj i Falköping.

laget: Ella, Felicia och malin med in ponny Rambos Ramona

Felicia o Queenie påväg till framhoppningen.

Ella på Qvintus och Felicia på Queenie

Queenie och Cola kollar ut

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej... du jag tror att du har mina nycklar.. :p

Kan det stämma tro??? =)

2009-04-28 @ 15:54:52
URL: http://baccus.blogg.se/
Postat av: millie

lycka till! :)

2009-04-28 @ 16:03:06
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0