URSCH O FY Sån här vill man ju inte bli:P

Då var det snart dags för att bestämma sig för om man ska ta den där sprutan så att man slipper svinen.....

Frågan är ju vad som händer om man inte gör det???? ingen aning, och det är väl just det som är kruxset.

Kommer man att bli döds sjuk om man nobbar eller blir man febrig en vecka och får nån sorts naturligt immunförsvar ett tag framöver?
Jag hade influensan som gick för typ 10-11 år sen och jag har nog fanknappt varit sjuk sen dess.

Nu hörde jag att vaccinet var slut så man har väl ett tag till att tänka....

Bara man inte blir sånhär:P


Kommentarer
Postat av: Peter

Brukar man inte vara sjuk och inte är bland mycket folk hela tiden så ser jag inte någon anledning att ta den. Det verkar vara sämre att ta den än att inte ta den. Man får ju räkna med att minst ha ont i armen ett par dagar efter man tagit den.

Så jag kommer inte att ta den. Och sen så tror jag att naturen kommer att hitta på något mot vaccinet och då blir det ännu värre.

2009-11-04 @ 13:57:05
URL: http://mrsolu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag sr nog på det ungefär så, man kommer liksom inte undan, tillslut vinner nog naturen iaf:P



Nån bebis än då?????? spännande ju:P

Kram

2009-11-04 @ 14:10:31
Postat av: ulrika

Jag har vaccinerat mig, Linn har vaccinerat sig och Tobias ska göra det i morgon. Jag har resonerat som så, kan man undvika att bli sjuk? Ja. Alltså kan man därmed undvika att bli allvarligt sjuk och i värsta fall dö. Ett litet stick i armen, lite öm ett par dar det var allt. Linn har vattenkoppor nu och det är jobbitg nog! Kramisar från Vellinge

2009-11-04 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0