Blivande plugghäst i vår...

Jag har ju länge varit rätt sugen på att läsa lite fler högskolepoäng , men eftersom jag inte har så mycket kvar att betala på mitt gamla studielån så blir man ju liksom lite snål.

 

Jag menar det är ju rätt mycket pengar som man måste punga ut med varje år och jag ser fram mot den dagen som jag kan säga att jag är studieskuldfri, och den dagen är ju ganska nära nu så det känns ju lite tråkigt  att behöva börja om liksom.

 

Därför har jag dragit mig lite för att plugga, men nu finns det nåt som heter lärarlyftet som berättigar de med lärarutbildning att höja sin kompetens utan att behöva förlora i inkomst, jag

Hoppade givetvis på detta tåget direkt och sökte en  av de åtråvärda platser som kommunen hade till sitt förfogande.

Igår fick jag beskedet att jag blev beviljad att läsa 30 poäng specialpedagogik på Karlstads universitet:D

iJanuari startar kursen som jag läser på halvfart då jag  kommer att jobba 50%

Ska bli väldigt spännande att sätta sig på andra sidan katedern ett tag och lite nervöst:S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi önskar dig all lycka/mamma o pappa

2009-10-10 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0