I väntans tider...

Väntans tider…. nej mamma bli inte rädd nu!

 

Nja det gäller inte mig själv, eller kanske lite ändå.

 

Det är i vår ”extra” familj som det väntas tillökning, och det känns ju nästan lika spännande för oss.

 

Jag själv ska väl förmodligen inte ha fler barn så detta får ju bli ett litet surrogat som jag kan nosa lite på.

Dessutom kan jag ju få vara en liten extramamma ibland när det behövs avlastning, och det vet man ju själv att det kan verkligen behövas ibland sådär i början när man liksom får sova när det passar den lill* och det brukar ju för det mesta vara när det som minst passar en annan…

 

 

Jag längtar också….

Här är min minsta ärta som bäbis:P


Kommentarer
Postat av: Åsa

Är så glad för att du finns. *kram*

2009-09-23 @ 12:40:04
URL: http://rik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0