Utkast: Från helvetet ...

Från helvetet och tillbaka, nja det är faktiskt egentligen inget som jag vill gå in på här….så att säga inget forum för tycka synd om haranger .

Det enda jag har att säga om min senaste bortavaro är att förhoppningsvis kan det iaf inte bli värre nu;)

Vad har hänt sen sist då?

 Jag har kommit igång och jobbar för fulla muggar igen, det rullar på som attan och veckorna består åter igen av måndagar och fredagar och nått som snabbt flyger förbi däremellan.

 Barnen har vänt tillbaka dygnet ordentligt igen  och ridningen börjar bli rutinmässig efter sommarens hafsande.

Vi har bestämt oss för att Vilandra inte riktigt är mogen för tävlingsbanorna ännu utan behöver lite mer träning och får vänta med lokaldebuten till  efter årsskiftet.

 Nästa helg har vi dock klubbens egna lokala ponnyhoppning för i år, då får det bli lilla Queenie som får hoppa runt med en något långbent Felicia på ryggen.

 

Idag har jag gjort lite fotojobb till vår  marknadsförningsturne som är i höst, jag har gjort både objekten tagit bilderna och redigerat dem, vad tycks???

 


Kommentarer
Postat av: Jos

Tjusigt hörru! :)

2009-09-10 @ 22:18:37
URL: http://zarabi.blogg.se/
Postat av: modern

Vilken tur jag har som har en dotter som kan baka så fina tårtor. Jag som ääälskar!! tårtor

2009-09-12 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0