Dåligt av mig....

.....jag vet , har inte riktigt haft tid att skriva på ett tag.
Jag har börjat på högskolan i Karlstad där jag ska läsa 30 p spec ped, hittills har det bara varit kul och jätte intressant fast förstås ganska mycket att göra.

Jag jobbar bara två dagar i veckan och sitter hemma och läser de andra dagarna, idag ska jag dock hoppa in lite för min vikarie eftersom hon skulle iväg på annat under eftermiddagen, lustigt "vikariera för min vikarie"

En annan sak som jag väntar med spänning på är Åsas och Jockes bebis som förväntas komma precis när som helst, idag den 2 februari är det satta datumet, men vad jag vet är det fortfarande ingentig som hänt.
Jag har ju en dotter som blir tonåring den 8 feb så det kanske blir samma dag.

En hel del massa snö har det kommit det senaste, en riktig vargavinter och man tycker att det är riktigt behagligt ute trots 10-15 minuspåkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0