Nytt rekord!!

Jag har ju varit väääldigt dålig på att skriva under den senaste månaden, men på nåt sätt så behöver man en paus ibland fö att tycka att det är roligt igen.

dröm om min förvåning när jag kollade in i kväll och såg att jag hade inte mindre än 13 st kommentarer, det är nytt rekord för mig tror jag:)




Sen jag kom hem från jobbet vid 4, har jag hunnit med en och en halv timma i ishallen medan Emilia tränade konståkning och sen öppethus på teglaskolan eftersom Felicia ska välja högstadie skola till hösten.


Det var rätt kul eftersom jag både har gått på skolan själv och även jobbat där ett tag för några år sen.
Helt otroligt att man har egna barn som ska gå där nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0