Bort med manligheten.....

Idag har Winston blivit av med sin manlighet, eller manlig vet jag inte om man kunde kalla honom innan heller snarare pojkig i all sin docksöta glans.
Iallafall var det nu så dags få kulorna bortplockade och det var ju en spännande upplevelse.
Jag kan dock tänka mig att det gör mer ont i hjärtat hos en man att se dessa manlihetens största symboler  så abrupt skäras bort .
Men  jag tyckte mest att det ganska intressant att se hur vant veterinären tog skalpellen och snittade bort skinnet så att själva testickeln blottades och sedan helt sonika ta tången och knipsa till.

Av respekt för winston är det inte hans kulor på bilden utan en jag hittat på nätet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0