Nu du Emma:P

Fick lite kritik tidigare idag av Emma att jag inte har uppdaterat bloggen på vääääldigt länge så nu är det dags:D

Det har inte hänt så värst mycket den senaste månade mer än att jag har pluggat en massa.
det har varit lite jobbigt att komma in i skolansvärd på andra sidag katedern, men nu har det laggt sig och jag har faktiskt kommit igång riktigt bra.
Jätte kul är det dessutom:)

Felicia har också kommit igång riktigt bra med Vilandra och det är endast en månad kvar till Gota cup som hon ser fram emot riktigt riktigt mycket.

Nu är det till att rida minst tre ggr i veckan helst fyra så att hon får bygga upp en bra kondition.


Kommentarer
Postat av: Emma

De va verkligen på tiden :D bra gjort :D hehe

2010-04-05 @ 16:47:31
Postat av: Anonym

uppdatering igen snart?

2010-04-26 @ 12:30:57
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

hejsan snygg blogg =D



Vad händer i helgen då?



Kram :)



(p.s vill inte göra reklam eller så men jag har frågestund på min blogg så ställ mer än gärna en fråga) (du blir såklart länkad) http://satilaryttaren.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment)

2010-05-07 @ 10:15:06
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0