Blogg semester...

Ja då var man tillbaka igen efter ett antal veckor som förmodligen blivit månader sen jag skarev nåt, det har inte riktigt funnits någon energi över till att blogga.
Det känns ju dessutom som om det här med bloggande mest är tonårsflickor som gör numera.
Kan ju kännas lite patetiskt att vara över 30 och ändå hålla på med det men som sagt så är det ett ganska bra sätt att få skriva summera dagarna som går.
Det är ju dessutom ett ganska kul sätt att minnas tillbaka både kul och mindre kul saker som hänt under året.

Vad har hänt sen sist då??????

Allt eller ingenting, det beror väl på hur man ser det, livet bara rusar fram och det känns lite som om man bara väntar och väntar på någonting som aldrig händer.

Är kanske dags att ta tag i allt det där som man sagt att man ska hinna med att göra innan man blir för gammal.

Jag är iallafall himla glad över att jag har mina döttrar och att jag fick dem rätt tidigt i livet, så det finns en massa tid kvar att använda nu när dom börjar klara sig lite mer själva.

Jag ska fundera lite på vad det kan tänkas vara för mål jag har att uppnå här näst....


Gota cup ponny är i full gång och felicia har startat Vilandra i avd B, det har gått över förväntan måste jag säga och en nolla har det blivit på 4 försök och det är väl godkänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0