för få timmar på dygnet...

Nu halkade jag allt efter igen, till mitt försvar har jag faktiskt en bra anledning.
På torsdag denna veckan ska jag på närträff på högskolan i karlsad och det har krävt en hel del förarbete, gruppuppgiften som ska lämnas in nästa vecka ska sammanställas och det har denna gång varit mitt arbete att göra detta.

Med viss vånda har jag äntligen fått tummen ur att sända iväg utkastet så att de andra i gruppen kan kolla vilka kompletteringar som ska göras .

I ärlighetens namn kanske det är i sista sekunden, men med tanke på den försmak av sommaren som helgen bjöd på prioriterade jag kanske inte direkt att sitta vid tangenterna i den mån jag kanske borde gjort.

Men nu är det som sagt gjort och morgondagen kommer att tillbringas i soffan med den skönlitterära bok i ämnet neuropsykiatriska funktionshinder som är nästa och sista uppgiften i denna delkurs...
sedan är det sommarlov som hägrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0