Nu har jag bestämt mig, nu ska jag sluta...

...med att alltid bry mig om vad andra tycker.
Jag ska gå på min egen linje och lita på mitt eget omdöme, jag ska inte gråta över spilld mjölk.
Det som har varit har varit och det kommer nya tider, kanske bättre kanske sämre, men jag ska njuta av att inte veta, för jag vill inte veta...
Jag ska sluta upp med att ta ut saker i förskott och tänka negativt, ok ibland kanske man inte kan låta bli, men då kan man låta tårarna trilla en stund för att sedan likt regnet torka upp och vänta på att solen ska titta fram igen.

Framför allt ska jag sluta upp med att våndas över allt som jag inte har och i stället faktiskt vara tacksam över det jag har.

Nu har jag bestämt mig, nu ska jag sluta att ta mig själv på så förbannat stort allvar....

Kommentarer
Postat av: Peter

Bestämde du dig samtidigt att inte uppdatera din blogg? ;)

2008-05-09 @ 17:44:13
Postat av: mamma johanna

He he, ja ! Jag vet att jag har varit lite dålig på det, ska bättra mig;)

2008-05-10 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0