Typ "mina vänner" frågor...



Vilken årstid tycker du bäst om?

Sommaren så klart, och sen hösten
Brukar du sjunga i duschen?
Beror helt på humöret  Inte så mycket nu längre, men jo om jag är själv hemma så kan det bli en och annan truddelutt.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
friidrott är kul...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!
 Laddar du hem musik och film från internet?
Japp!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Betala av mina skulder! Leva!

Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, ibland mer ibland mindre, det beror på humöret.
Vad får dig att slappna av?
En bra film i soffan under en fleece filt
Är du skyldig någon pengar?
Ja...
Är du mörkrädd?
Nej inte särskilt
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nope!!!

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar, en bil, ett hus..........
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Typ 10.00
 På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Ofta blir det närmsta pryl tex blir jag arg på någon i telefonen så har det hänt att jag slängt den i väggen..
Damsugaren har också fått en del stryk genom åren.

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
12 år än så länge
Har du piercing?
Hål i öronen...
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej aldrig
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Mina barn
Läser du ofta böcker?
Jag läser mest när jag är ledig
Vad föredrar du för sorts filmer?
Thrillers och dokumentärer

Vad slösar du mest pengar på?
Bensin
Vill du gifta dig?
Nope
Vill du ha barn?
Har ju redan två
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej då låser jag inte, slöseri med energi

Vilka länder har du varit i?
Norge, Danmark, Finland, England, Österrike, Frankrike, tyskland, Japan, Malaysia, Singapore.
Vilka ställen har du bott på?
Skara, Göteborg, Stockholm
Vilka husdjur har du haft?
Hund, katt, marsvin, fiskar...
Solar du ofta?
Bara på sommaren ute...

Är du bra på att laga mat?
Ja jag tycker det! 

Var badar du helst?
Poolen helt klart...
Vad dricker du för alkohol?
Öl och Vin
Vad använder du för droger?
Ipren

Vilka djur är du mest rädd för?
Kackerlackor, Blääää
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Allätare
Vilka språk kan du?
Svensa, Engelska efter ett par glas vin kan jag dock prata de flesta språk som finns i världen;) 
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Näe inte allvarligt

Vilken kändis är hetast?
Bryr mig inte så mycket faktiskt

Gillar du att dansa?
Love it...
Är du flygrädd?
Nej inte det minsta...
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
spelar inte mig någon roll eftersom jag inte röker längre:)

Hur vig är du?
Vigare än min sambo i allafall:)

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten...
Vilken är din favoritglass?
Är ingen glass människa
Tror du på ett liv efter döden?
Definitivt
Vilket kaffe gillar du mest?
Zoegas

Vilket mobilmärke föredrar du?
Spelar absolut ingen roll, bara den funkar så

Vill du gå ner i vikt?
Ja tack!

Vad har du för personlighet?
Får andra avgöra

Har du varit deprimerad?
Nej inte på riktigt!!

Tycker du om sushi?
Nääääe
 Tror du på livslång kärlek?
Fråga mig om 70 år

Vad äter du helst när du ser på film?
Chips o dip
 Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja det gör dom snart 36 år har dom varit gifta

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej inte!!!

Har du tandläkarskräck?
Nej inte jag men min plånbok är livrädd

Vad heter du i mellannamn?
Kristina

Har du någon gång haft självmordstankar?
Nja, inte på riktigt

Är du en morgon eller kvällsmänniska?
As trött på morgonen och alltid pigg på kvällen
 Vilken hårfärg har du naturellt?
Råttfärgat

Biter du på naglarna?
Nej, har jag aldrig gjort.

Är du beroende av något?
Socker
Hur ofta motionerar du?
vardags motionerar varje dag


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Min syster utmanade mig så nu utmanar jag dig.. :p Info finns på min blogg sida.. :P

2008-04-12 @ 17:55:31
URL: http://baccus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0