Det blir säkert jätte bra!!!

Jag kommer allt oftare på mig själv med att svara folk med frasen "det blir säkert jätte bra" i alla möjliga sammanhang.

Tex om någon frågar mig om jag kan kolla på nåt de har skrivit svarar jag "det blir säkert jätte bra"

Om någon undrar om det är en bra ide att tapetsera lila i hallen svarar jag  "det blirsäkert jätte bra"

Idag kom jag på mig själv men att i bilen högt till mig själv säga "Det blir säkert jätte bra" detta efter att jag varit tveksam till om jackan jag köpt passade eller inte.
Frågan är då om jag verkligen tycker att allt jämnt och ständigt är sådär jättebra eller om jag heltenkelt omedvetet laggt av med att tycka nåt överhuvudtaget...

Det känns från min egen sida som om mitt övermedvetna jag liksom lägger ner verksamheten och det undermedvetna tar över som nån slags positiv autopilot och bara säger sånt som den tror att folk vill höra....

Jag lovar att i fortsätningen verkligen tänka över frågan innan jag svarar och om jag händelsevis svarar "det blir säkert jättebra" så menar jag det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0