Min tvilling!!!

När jag var liten och ibland och sådär fruktandsvärt uttråkad, när ingen av kompisarna var hemma och jag verkligen inte hade nån att leka med när inte ens lillasyster fanns tillgänglig, önskade jag ofta att jag hade en tvilling syster , tänk att ha nån som är precis som jag och som alltid finns där som en spegelbild av en själv.

Dom där tråkiga dagarna brukade jag ibland låtsas att hon fanns hon hade tillockmed ett namn, och för henne berättade jag allt sånt som man inte kunde prata med nån annan om.

Ibland vore det ganska skönt att ha nån som man kunde berätta allt för, så jag borde kanske ta upp kontakten med min tvillingsyrra igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0