prison break

Innan semestern började hade jag en massa saker som jag tänkte att jag skulle hinna med som jag inte gort innan, en av dem sakerna var att kolla in några av de tv serier som de på jobbet pratar om och jag hinner ju för det mesta inte med att se på tvn på kvällarna, sen är det ju smidigt när man kan ta hem hela serien på en gång så slipper man ju vänta en hel vecka på nästa del.

Jag hade ju hört så himla mycket om serien Prison break, Janne på jobbet har ju följt den serien slaviskt så jag laddade ner.......och jag blev fast, egentligen kanske inte för att serien är sådär himla bra men huvudrollskillen är ju så J**vla snygg..


Ögongodis på högsta nivå mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0