Paris Hilton...och jag luktar likadant;)

Ja då var det slut med julfirandet för denna gången då, barnen har som vanligt fått en miljon julklappar och är väl iaf nöjda en vecka framöver.

Själv är jag ganska nöjd själv också jag fick bland annat parfymen som jag ville ha:) det enda som jag saknar är ju min dator (snyft) fortfarande ingen ordning på den....hm får väl ta julklapps pengarna och köpa en ny.


Annars har julhelgen förflutit som den brukar, enda skillnaden är att jag för det mesta brukar gå ut på juldagen, det är ju en stående fest dag här i trakten, men jag kände inte för att gå ut och släss med alla små ungar, så jag stängde av mobilen och slappade i soffan i stället... det kändes som ett klokt beslut när jag vaknade i morse och slapp att vara bakis;)
Ikväll var det nån fest i Lidköping på G, men det blir nog soffan även idag...lugnast så.

I Morgon kväll däremot blir det middag hos Karlsson o Cibbe och hela gänget kommer..ska bli riktigt kul:D

...snart är det ju dessutom nyårspartaj!!!


Eftersom jag inte har nån fungerande dator så bloggar jag ju som sagt på olika ställen där jag hittar en lämplig dator att låna, idag är det mammas och då hittade jag lite kort sen i somras på lille villgott bara två dagar gammal som jag inte har lagt ut..... det gör jag nu:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0