Sån är jag............

Hur är du??????????????




Vilken svordom använder du mest?

Fan
Äger du en iPod?
Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
7.00
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nope

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Är gärna både fotograf och modell
Vilken var den senaste filmen du såg?

En dansk film "Adams Äpplen" hette den
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Det beror på hur mycket jag vann, men ett hus på landet vill jag ha.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, mamma
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej aldrig
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Lyssnar sällan på cd, blandade nedladdningar på datorn brukar det bli
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, eller jo jag tror det
När var senast någon stötte på dig?
Händer titt som tätt

Vad åt du till middag?
Makaroner och köttfärssås
Använder du huvtröjor?
Nej, inte så ofta i allafall

Kan du vissla?
Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Hade egen röd fana redan i fyraårsåldern ;)
(ropen skalla daghem åt alla!!!)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Flumride

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag antar att jag blir snackad om som alla andra, det vore ju tråkigt annars.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Trolltyg i tomteskogen, rockar fett ju!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, bara om han är riktigt snygg och jag är nykter;=)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Pretty Woman

Äger du några bandT-shirts?
Depeche mode
När flög du senast?
95 (länge sen) :(
Läser du för skojs skull?
Ja , när jag är ledig
Pratar du några andra språk?
Engelska

Har du gråtit offentligt?
Ja!!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag försöker inte, jag gör det.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har två tattosar, det räcker
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, varför det?

Kan du kasta macka?
Ja,  jag är bäst på det!!.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men malaysia!!
Vad har du med dig in på bion?
Poppcorn och cola

Vem är din favoritlärare?

Åsa lär mig mest just nu
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Beror på vem det är
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
utstrålning, snäll ,snygg mmmmmmm
När sov du senast på golvet?

Nån gång på 90 talet somnade jag på badrumsgolvet (jävligt onykter)
Gillar du din boendesituation?
Det funkar,

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

6-7
Äter du frukost dagligen?
Ja för det mesta

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, de är de nog
Vilken är din favoritfrukt?
Papaya
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
36
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?.

Ja, men har ibland för brottom för att orka korrekturläsa
Tror du på liv på andra planeter?
Vet inte, nä föresten
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Blir arg flera ggr om dan på olika männinskor i min omgivning
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på gud
Vad var det sista du åt?
En apelsin (sur var den)
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda lika bra

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Efter farfar
Gillar du senap?
Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ta det lugnt nu, det ordnar sig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Absolut
Sover du på sida, mage eller rygg?

Sidan
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Ingen aning
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men från tradera
Tycker du om att krama folk?
Ja det gör jag
Skulle du säga att du är trendig?
Jag försöker. Mode och trender är roligt.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Hitta på någon ursäkt för att slippa säga sanningen...
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har inte sett Star Wars
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, det gör det, men jag är likadan själv
Vilka böcker har fått dig att gråta?

Kommer inte ihåg, läser inte så mycket sorgliga böcker

Tycker du att du är attraktiv?
Javisst! jag är supersnygg ;)
Vad är du allergisk mot?
Idioter och nagelack
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Verkligen inte.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Johan (ha vilken fantasi de hade mina föräldrar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0