I morgon åker Brian....

Vi har nu haft förmånen att få ha Brian till låns ett år och det är dags för honom att få åka hem till Norrland igen, Brian har varit helt fantasktiskt rolig, men är en ganska bråkig ponny och det har varit oerhört lärorikt för Felicia att rida honom.
För att inte glömma att det har varit lärorikt även för mig som har fått lära mig att försöka tygla mina tävlingsnerver.

För ett år sen var hon fortfarande på klubbnivå men har med Brian lyckats ta en plats i Grks ponnylag , Fått placering upp till Lc och varit med och kämpat sig till en 3e plats i Gotacupen 2008 (en riktig prestation)

Även om Brian kan vara väldigt bråkig och ställa till med trubbel ibland så är han verkligen en riktig personlighet som aldrig gör något av elakhet, dessutom är han den mest lättlastade hästen jag någonsin mött tror jag, vilket har varit jätte skönt för mig som skött markservisen och i och urlastningar på träning och tävling.

Det är inte utan att det känns lite tungt att säga hej då, men vi vet ju att han ska hem till sin Matte Stephanie som längtar efter honom och det känns ju bra.

Tack för att vi fått ha honom!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0