J**vla skit!!!

I fredags var jag och tjejkompisarna ute på stat här i stan och det var massor av folk, vi satt och pratade och hade skit kul, när jag uptäcker att nån snott min handväska med telefonen och plånboken.....jag hade ju koll på den hela tiden och minuterna innan skickade jag iväg ett sms... jag fattar inte varför folk inte kan respektera andras saker.
Så om nån undrar så har jag nu fått gå tillbaka till mitt gamla mobil nummer tills vidare:(
Och om jag av inte har svarat i telefon eller på sms så beror det inte på att jag är dryg utan på detta!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj då... det var inte roligt! Ja... det finns folk till allt! Jävla idioter... suck

2008-07-21 @ 00:08:32
URL: http://baccus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Glöm inte polisanmäla - du kanske kan få någon

krona från försäkringen??

2008-07-21 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0