Konstiga saker händer...

De senaste dagarna har man ju hört från varenda tidning och varenda nyhets sändning på tvn om Reinbow på liseberg som gick sönder och störtade.
Dröm om min förvåning när yngsta dotterns kompis som vanligt ringde på dörren igår....
Jag öppnade och sa hej, och såg att hon hade armen i bandage, och frågade då givetvis vad hon hade gjort....
Hon svarade -jag var på liseberg igår och åkte reinbow, min pappa ramlade ur och ner på marken och blev blodig i hela ansiktet!!!!!

VA!!! vad är sannolikheten att Millans klasskompis och dessutom våran granne råkade befinna sig på liseberg just den dan och dessuton råkade åka just den karusellen just då!!! inte så stor tror jag...

Kompisens pappa kom och ringde på för att hämta sin dotern lite senare och jag passade på och fråga hur det var med dem, han kände sig mörbultad men var glad att han levde....

Konstiga saker händer,,,,,,sannerligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0