Liseberg

Efter den otroligt tråkiga, jobbiga och sorgliga tisdagen så åkte vi till Liseberg för att ha roligt....
Åsa o Jocke och hans son Leo jag, Flisan och Millan.
Peter kom också med för att få en paus i husrenoveringen...nu när han har flyttat till Skara från Kungsbacka (hur man nu kan vilja det , hm ;)

Eftersom Flisan i år äntligen var 140 cm lång så kunde vi åka typ allt, men på 8 immar hinner man ju tyvärr inte allt man vill....
Jag tror dock att barnen var nöjda med dan och det är ju huvudsaken...



Kommentarer
Postat av: Peter

Ja, det va en rolig dag och pause behöver man ibland.

Hur kan man flytta ut på landet? Jo, för man trivs där...

2008-07-11 @ 09:30:05
Postat av: Johanna

he he, jag förstår precis , vill ju också bo på landet:(

Men byta kungsbacka mot Skara, nja jag gillar ju närheten till havet

2008-07-11 @ 10:39:34
URL: http://superkoll.blogg.se/
Postat av: karin

Kul!! visste inte att du fanns här. en annan är ju helt outvecklad när det gäller datorer. Stor kram

2008-07-11 @ 16:35:26
Postat av: Johanna

Hej!!! kul att du hittat hit:)

Kram tebax...

2008-07-11 @ 17:42:15
URL: http://superkoll.blogg.se/
Postat av: Peter

Havet, bara salt, brännmaneter och annat gojs. Nä, en insjö skall det vara eller älv. Trevligare att fiska i oxå ;)

2008-07-11 @ 19:39:49
Postat av: Flisan

Det var ju jättekul!!!!

2008-07-11 @ 22:34:43
URL: http://ponnylaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0