Sån är jag...

Fick det här skickat till mig och eftersom jag för tillfället inte har nåt bättre för mig så svarar jag väl på det:)

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren såklart (om det är fint väder)
Brukar du sjunga i duschen?
Japp om jag är ensam hemma dvs:)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Hästhoppning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae?

Laddar du hem musik och film från internet?
Varje dag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa ett hus på landet

Tänker du mycket på ditt utseende?
Jo, fast inte hysteriskt.

Vad får dig att slappna av?
Hm, har svårt att slappna av men läsa böcker är rätt bra
Är du skyldig någon pengar?
Ja banken och mamma
Är du mörkrädd?

Tycker du matte är svårt?
Beror på vilken sorts matte, gillar inte ekvationer:(
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar är ju alltid bra att ha;)
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
vid 10 om jag inte ska göra nåt speciellt.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? 
Damsugaren, av nån anledning står den alltid framme lägligt... 

Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Aldrig, inte vad jag kan komma ihåg iaf

Har du piercing?
Hål i öronen...men det kanske inte räknas som piercing
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej, typ aldrig
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Mina barn
Läser du ofta böcker?
Ja, när jag är ledig annars somnar jag efter 5 sidor.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Det beror på sällskapet!

Vad slösar du mest pengar på?
Kläder och bensin

Vill du gifta dig?
Njae! kanske nån gång

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?

Vilka länder har du varit i?
Nordens länder, Tyskland, Österrike, England, Frankrike, Schweiz, Singapore, Japan, Malaysia....
Vilka ställen har du bott på?
Skara, Göteborg, Stockholm (väldigt kort tid dock)
Vilka husdjur har du haft innan?
Hund, Katt och några hemska sibiriska hamstrar som min syrra tvingade på mig...

Solar du ofta?
När det finns tillfälle dock väldigt sällan i solarium
Är du bra på att laga mat?
Sådär.. 

Var badar du helst?
I havet vid en kritvit sandstrand någonstans vid medelhavet
Vad dricker du för alkohol?
Det som är gott
Vilka djur är du mest rädd för?
kackerlackor om dom räknas till djur (det är min stora fobi)
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Väldigt blandat...
Vilka språk kan du?
Engelska (läste franska i skolan men kan inte så mycket)
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nä inte direkt ( fast jag har krockat med ett träd en gång, men det gick bra som tur var)
Gillar du att dansa?
Japp de gillar jag ...

Är du flygrädd?
Nä, jag älskar att flyga
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Det är väl bra!
Hur vig är du?
Inte särskilt vig...
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten...

Vilken är din favoritglass?
Är ingen glassmänninska

Tror du på ett liv efter döden?
Ja, det känns bättre då:)
Vilket kaffe sörplar du helst?
vanligt kaffe med mjölk
Vilket mobilmärke föredrar du?
Ingen favorit
Vill du gå ner i vikt?
Jo några kilo skulle inte skada

Vad har du för personlighet?
Jag har nära till både skratt och gråt...för det mesta glad dock, tror jag)

Har du varit deprimerad?
Nä inte direkt

Tycker du om sushi?
Nej det gör jag inte
Tror du på livslång kärlek?

Vad äter du helst när du ser på film?
Godis och mörk choklad

Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Har inte funderat på det faktiskt...så nä

Har du tandläkarskräck?
Nä 

Vad heter du i mellannamn?
Kristina

Har du någon gång haft självmordstankar?
Nä det har jag inte 

Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvälls människa helt klart, en riktig nattsuddare
Vilken hårfärg har du naturellt?
Brunt
Biter du på naglarna?
Nej, det  har jag aldrig gjort.                                                                     

Är du beroende av något?
Människor!!, jag är översocial och blir galen om jag inte får träffa folk.
Hur ofta motionerar du?
Jag är periodare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0