Tältar dags.....

Idag frågade barnen om dom fick lov att sova i tält i natt, jag kan inte för mitt liv förstå varför man frivilligt vill det...
Enda gångerna man frivilligt sov i tält var ju för några år sen när kompisgänget drog i väg till kusten varje midsommar...
och då var man ju ganska onykter när det väl vad dags att sova.

Annars är det med skräckblandad förtjusning jag minns alla tältsemestrar i det fula orange och bruna tältet som man genomled med mamma och pappa..........nåja så hemskt var det väl kanske inte, men jag skulle aldrig utsätta mig för det nu;) är väl för bekväm antar jag.

Hursomhelst så är det klart att vill dom sova i tält så är det väl ett ypperligt tilfälle att göra det  när det ändå är typ 20 grader ute mitt i natten........dom kan ju omöjligt frysa iaf, så nu har jag precis varit ute och sagt godnatt....och har datorn för mig själv hela kvällen;) ska nog kolla på några avsnitt av Prison.break i hop med katt bebisen...


Kommentarer
Postat av: Tezz

Haha jag ville oxå alltid tälta när jag var yngre. Så mysigt och spännande på något sätt. Kan väl tillägga att jag inte riktigt förstår nu hur jag tänkte ;)

2008-07-27 @ 23:20:24
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0