Varberg nästa!!

I dag tog jag med mig mina flickor och deras kompisar till sommarland, de blev en dag fulla av bad och en del åkande i diverse attraktioner.
Men jag kan lova att man blir ganska trött efter en sån dag, men det var lite iden att barnen skulle leka sig trötta och somna i tid, men det verkar som om de har hur mycket energi som helst för dom kom int i säng förrän 11 iaf.

I morgon åker vi ett gäng till Varberg, det verkar ju som om vädret ska hålla i sig åtminstone ett par dagar till så trots solbrännan så får man väl passa på att tillbringa en del tid på stranden, får väl sola framsidan he he;)


Kommentarer
Postat av: lars

Tjena kräftan solkräm e inget för dig va! nä nu får du faen ta å bita ihop lite, lite rö kan du väl ta elle, men se te å få samma färg ifram me, kram lars

2008-07-31 @ 22:21:29
Postat av: Johanna

Nä du!!! solkräm, det är bara till för veklingar;)



Kram tebax



2008-08-03 @ 17:18:15
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0