varför???

Jag har några ggr både fått frågan och ställt mig själv frågan varför jag bloggar, jag är ju inte 20 år och jag har ju inte heller behov av att synas och heller inte visa vilka kläder jag tar på mig varje morgon, jag skojjade med min tjejkompis här om dagen när vi satt ute och drack morgonkaffe på altanen i mys brallor och håret på ända om jag skulle fota mig själv och lägga ut dagens outfit hehe, kanske startar jag ett nytt mode.....

Nä skämt åtsido så började jag skriva för att jag har en hel del vänner och familj runt om i sverige, och utanför som jag inte pratar med så ofta som jag borde, och då är detta ett bra sätt för dem att få reda på vad jag och barnen sysslar med och om de vill kan de lägga in en kommentar emellanåt ( vilket är kul när ni gör;)
Att det sedan visar sig att det finns folk som jag inte känner som ändå läser det jag skriver är också kul:) man behöver ju inte vara så förbannat extraordinär för att ändå vara lite intressant, jag menar jag är ju ganska vanlig..................


Kommentarer
Postat av: tanja

kanonkul att läsa dina blogg , ett måste för mig varje dag att kolla.

2008-07-26 @ 17:35:23
Postat av: Johanna

Hej! Va kul att den fyller sin funkion:)

Jag ringde dig äromdan, vore kul om vi kunde ses i veckan...

Kram

2008-07-26 @ 22:40:46
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0