En vecka kvar...

På lördag om en vecka ska jag på bröllop, det ska bli jätte roligt att få klä upp sig i balklänning, framför allt ska det bli riktigt roligt att få se alla vänninor i fina klänningar.
Det hör ju inte till vanligheterna att tjejjligan svidar upp sig på det viset.

På Lördag morgon klockan 9 ska jag befinna mig på klippbaren för att få hået uppsatt.
När jag beställde tiden så frågade de mig hur jag vill ha det och jag vet faktiskt inte.
Jag har sökt på nätet efter bilder på olika frisyrer men det finns ju typ en miljon olika att välja mellan.

Jag hoppas att jag kan ge dem hyfsat fria händer utan att bli allt för missnöjd, det får absolut inte vara för pråligt och för gulligt utan ganska enkelt, men jag vet inte...

hittade den här bilden, helt ok tycker jag......
eller varför inte nåt sånthär......fast den kanske inte är så enkel.
den är inte heller så dum...
hmm...nja varför inte....

Jag får väl tänka igenom saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0