Jag behöver en homestyling!!!!

Nu när våren närmar sig och det blir ett annat ljus ute, inser jag att mina fönster är så skitiga att det knappt går att se ut.......
Dammet i luften syns mycket tydligare i soljus och jag känner att nu måsta jag göra någonting annars kommer väl dom där städtanterna från tv hit och ojjar sig över hur mycket bakterier som finns på mitt badrumsgolv.

Å vad jag skulle vilja ha det sådär ikea fint och ljust och bara underbart rent.
Varje dag när jag går från jobbet tänker jag att, nu ska jag storstäda idag och slänga saker jag inte behöver och möblera om så att det blir lite nytt liksom.
Men när jag väl kommit hem, så ska det alltid köras hit och dit med ungar och man blir bjuden på kaffe här och pratar bort en halvtimma där.
Snart är det kväll och då är det ju ingen ide att ta fram damsugaren, "jag gör det i morgon istället" ....eller till helgen...eller kanske nästa helg........ hm.

Nä!! jag behöver inspiration och en homestyling utan flytt momentet.

I morgon ska jag storstäda!!!!!!!!!

Tror någon på det?????image64
image65image66

Det här är före ............................efterbilder kommer när jag är klar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0