Försvunnen pannlampa.......

När vi kom till stallet idag så hittade vi inte pannlampan, det är en förutsättning för att det ska gå att rida ut nu när det är bäcksvart.
Jag letade som en liten blå, men ingen pannlampa:(
Köpte ju den för 200 spänn på arken förra veckan så det grämde mig rätt bra.

Passade på att mocka ur ordentligt i väntan på Jocke och när han kom visste ju han direkt vart pannlampan var men då var det redan för sent att rida så det fick bli en kopp kaffe i köket istället:)

I morgon blir det Ullared.
Ska hämta Johanna i hangelösa först sen kommer Jocke och Åsa och hämtar upp oss i Skara, ska bli kul med en heldag med julklapps shopping i trevligt sällskap.

Kan behövas en sån dag med bara kul, för det har ju varit lite mycket nu ett tag.........lite kvalitetstid som man brukar säga:)

Hoppas nu bara att vädret blir hyfsat för det är ju inget kul om det blir en massa blötsnö på vägen.
Nu tänker jag få barnen i säng och bädda ner mig i soffan och kolla på första avsnitten av true blood för att se om det är så bra som det sägs, återkommer med svaret......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0