fullständig torka...

Har inte skrivit ett enda inlägg sen i torsdags, har en liten svacka just nu för det är lite mycket....

I helgen hade jag lite fest här hemma, det blev riktigt livat vill jag säga, lite stelt till att börja med men det artade det sig riktigt bra tillslut:)

Det blev även utgång på Olins i stan, hm 18 års gräns men men det glömde vi nog bort de flesta av oss, det var hur som helst en lyckad kväll, hoppas bara att de andra tycker det också, även de som inte var så pigga dan efter;)


Kommentarer
Postat av: Peter

Du är inte den ända som är lite dålig på att uppdatera just nu. Jag har samma problem. Det händer jätte mycket så man får aldrig ro och lust att sätta sig att skriva lite. Men jag tänkte jag skulle ta lite i efterhand.

2008-11-10 @ 18:40:16
URL: http://mrsolu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej, allt bra? ska ni ut och rida hos åsa ngt i veckan?

2008-11-10 @ 22:13:05
URL: http://emmacaptain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0