När känner man sig själv???

Det är rätt lustigt det där att man kan gå omkring i en jäkla massa år och tro att man känner sig själv.
När man plötsligt upptäcker att man har helt andra sidor som man inte alls visste om blir det hela lite kostigt och svårt att sortera.......

Hm, när man inte ens känner sig själv hur ska då andra veta vem man är??
Hur ska andra kunna lita på mig??
Jag vet inte , men jag tycker nog att det trotts allt är rätt kul att det faktiskt är så att man förändras och inte bara står där och stampar på samma plats hela tiden.

En sak är säker och det är att jag ialla fall vet att jag är en tänkande känslomänniska och det kommer förmodligen aldrig att ändras.....

Man har ju fler sidor än den man ser i spegeln........

Kommentarer
Postat av: lars

välkommen till verkligheten, så är det att bli lite äldre.

2008-11-13 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0