Ullared...

Jag har tagit ledigt på fredag för jag ska göra nåt som jag inte gjort på flera år, nämligen åka ill ullared:)

Jag har varit där en gång tidigare för ungefär 6 år sen och då fick man först stå i kö för att få en kundvagn, stå i kö för att komma in i affärhelvetet och dessutom köa för att komma ut.
Hm, hur kan man då utsätta sig för detta elände frivilligt är det nog många som undrar, framför allt min sambo....som prompt vägrat att åka dit trots att vi brukar semestra i Varberg varje sommar.

Ja det är ju nåt speciellt med tjejjer och shopping och att komma in i en affär som i princip har allt är svårt att motstå och då får väl det vara värt lite köande:D
Dessutom har de ju numera en himla massa hästsport utrustning numera och det kan vara värt åskilliga hundralappar att handla sånt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0