ALLA RÄTT!!!

Minsta tjejen har ett morgon humör som är utan dess like, hon är omöjlig att få upp, sur och tvär varje morgon slutar ofta med stress och tjafs.
Idag har jag inga lektioner på förmiddagen och ärför tänkte jag att jag skulle försöka slippa tjafset på morgonen.

Jag hjälpte henne och klä på sig och bredde mackan blandade oboyen, borstade håret, flätade håret.............
En riktig curling morgon med andra ord, men vad gör man inte för att både  hon och jag ska slippa stressa iväg i sista sekunden varenda morgon.

Det sägs att hon är lik mig till sättet och den andra till utseendet, svårt att säga avgör själv:)





Kommentarer
Postat av: tanja

Du har alldeles rätt i det du säger. Ha ha. Men du är lika bra för det.Alla har vi våra sidor.Och jag mina.

2008-10-09 @ 09:15:45
Postat av: Johanna

He he, jo det är väl så, min mamma säger att jag får känna på nu när jag har en som är likadan:)

2008-10-09 @ 11:25:31
URL: http://superkoll.blogg.se/
Postat av: Johanna

He he, jo det är väl så, min mamma säger att jag får känna på nu när jag har en som är likadan:)

2008-10-09 @ 11:25:32
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0