Gossip girl

Jag har fastnat i en ny serie, har tydligen anlag för tvseriemissbruk fast jag vet inte varifrån det kommer;) kanske kommer det från tiden då jag som liten var totalt fashinerad av tv programmet larmet går, jag kommer inte riktigt ihåg någon handling mest att det var mysigt att sitta där i soffan mellan mamma och pappa och se på tvn sent på kvällen....

Oftast hinner jag inte med att följa serierna när dom går på tvn utan jag väntar hellere tills jag kan ladda ner hela säsongen och sträckkolla istället......

Det är precis vad jag har gjort de senaste två timmarna och förmodligen kommer att göra de närmsta också, har nämligen fastnat i Gossip girl träsket, lika fast som jag var i OC träsket, men men det är bara att gilla läget:)

Gossip Girl är en serie böcker för ungdomar skrivna av den amerikanska författarinnan Cecily von Ziegesar. Spin-off-serierna It girl, med Jenny Humphrey som huvudkaraktär samt Gossip Girl: The Carlyles är fortsättningarna på denna bokserie.

von Ziegesar skriver även en serie böcker, som TV-serien under samma namn baserats på. Dessa finns ännu inte översatta till svenska.

Gossip Girl handlar om en grupp till synes lyckliga ungdomar som bor i fabulösa lägenheter vid Upper East Side av New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0