Har aldrig sett nåt sååå dumt:D

Det närmar sig jul och därför klickar jag mig runt bland olika hästshopper online för att kolla läget.
brukar ju nämligen mest vara häst prylar som döttrarna vill ha....
Av en slump hittade jag det här...

Hov Bling är ett kul sätt att dekorera hästens hovar! Självhäftande dekorationer som är snabba och lätta att sätta på. Var kreativ och kombinera olika dekorationer för ett unikt utseende.


När i hellskotta ska man använda det då??? kan tänka mig vilken tid det tar att sätta fast alla dessa små pärlor, det kräver ju för det första att ponnyn står still vilket den ju oftast inte gör.
Det är ju dessutom så att man rider ju för det mesta på sand och då syns ju inte pärlorna iallafall, känns som onödigt jobb liksom.
Jag tänker på alla de gånger man kvällen innan en tävling stått och flätat och knoppat manen bara för att på morgonen upptäcka att hästen under natten rullat ur varenda en och det visar sig att man gort det helt i onödan.
Undrar om det finns nån som provat det här?????

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Hahah, verkligen en onödig grej. Det enda jag kan tänka mig att använda det till är om jag skulle vara med i en show, typ julshow och blinga till det. :D

2008-10-31 @ 22:48:38
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0