Min dag.....

Jag gick upp i god tid idag för att slippa stressa,men vad hände???? jo jag fick stessa iallafall:(
Väl på jobbet insåg jag att det var idag som jag skulle befinna mig på teglaskolan klockan17-20 på infokväll, jaha redan här blev jag trött.
Jag som hade tänkt att åka och handla efter jobbet och laga mat , slappa ta det lugnt inte åka till stallet bara vila....

Kom från jobbet vid 15 och kastade mig i bilen för att hämta på fritids, ingen bensin i bilen!!!!
Svängde förbi OK och fick fullständigt bryt på en kärring som inte kunde pumpa sina egna däck!!!! hur i H*lvete kan man vara 55 bast och inte klara av att pumpa sina däck på en vanlig saab???

Gubben i kassan var tvungen att hjälpa henne och pumpa alla 4 däck , medan jag stod och stampade och ville betala....ganska fula ord som jag kallade den stackars damen i mitt huvud medan jag stod där stressad som en gnu.

Sen var det nästa jobbiga moment....stå i kön på ICA när man har bråttom är det värsta som finns, dessutom tar jag alltid fel kö, det kvittar om det står 10 pers i den ena och 2 i den andra min tar alltid längst tid!!!

Väl hemma med kassar och barn var det så dags att ge sig iväg till jobbet igen........hoppas det blir en lugnare dag i morgon:)





Kommentarer
Postat av: modern

Kan inte heller pumpa däcken fast jag är skulle gärna vilja lära mig:)

2008-10-21 @ 18:39:41
Postat av: Johanna

Men mamma!!! jag ska lära dig....

2008-10-21 @ 20:44:09
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0