NY BIL...

Jag vill ha en bil, en aldeles egen bil så jag kan åka var jag vill när jag vill.
Håller på och letar lite grann och todde att jag hittat en som jag ville ha , men det blev tyvärr inget med den.

Min allra första bil köpte jag när jag var 19 och det var en krämgul SAAB V4 av 79 års modell som vi kallade för Bessy..

Med Bessy åkte tjejligan land och rike runt och trots att hon var ganska liten så lyckades vi packa in 4 tjejjer, ett stort tält, 4 sovsäckar, 2 backar öl 4 resväskor och en himla massa annat som tjejer ska ha med sig,och drog till Grebbestad en midsommar, jäklar vad kul vi hade..... har ingen bild på just bessy kvar, men jag hittade en här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0