En vecka full av möten.....

Den här veckan har jag suttit i olika möten varenda dag, börjar bli ganska tröttasamt faktiskt.
Måndag var det möte, tisdag möte, Onsdag möte Idag möte men i morgon är det fredag;) och inget möte, skönt:)

I morgon ska jag däremot använda min av arbetsgivaren betalda friskvårdstimma till ett spinningpass 8.15.
Jag ska också åka ner med min bil till Fp så att tomas kan kolla vad det är som gör att den låter som en HD.
Måste hinna städa ur den från allt hästrelaterat avfall först, så jag slipper skämmas;)

Jag håller tummarna att det inte är nåt som kostar massor nu igen för då , vet jag inte vad jag gör med skrothögen.



Kommentarer
Postat av: FL

Fin bil tycker jag.......bättre än ingen alls

2008-09-12 @ 07:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0