Idol skiten är tillbaka...

Idag är det torsdag och idolskiten har börjat på tvn igen, helt oroligt att människor utsätter sig för detta spektakel.

I morgon är det fredag igen, fan va veckorna går fort jag hinner inte med riktigt.
Det känns som om det är Måndag och fredag hela tiden, iår visste jag inte rikigt vad som skulle hända till helgen förutom ponnytävlingar på Söndag, så jag hade väl tänkt att ta det lite lugnt och slappa och invänta festligare helger;)
Men jag hade ju glömt att jag var bjuden på inflyttningsfest i Hangelösa på lördag så plötsligt blev det inte alls så lugnt längre.

Nåja ganska lugnt blir det väl ändå eftersom jag får ta med mig barnen.

Idag har vi varit ute och ridit en sväng i skogen och det var riktigt skönt att komma ut, det blir ganska så tråkigt att bara rida på banan.

Så har jag köpt gymkort igen så jag kan komma igång med träning igen det har blivit rätt slappt i sommar, jag börjar med ett förbränningspass i morgon bitti kl 8.15 det ska bli riktigt gött:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0