Jag har fått en utmaning!!!

Det var inte här på bloggen som jag fick utmaningen utan av en kompis...

Inte för att den kanske är så där jätte avancerad med inte helt lätt heller och den kräver dessutom att man fokuserar...
Det är skönt att ha ett mål liksom även om det inte direkt är att bestiga mount everest.

Vad är då utmaningen jo!!!

Jag ska komma i mina "smaljeans" ni vet de där jeansen som ler hånfullt emot en från hyllan varje gång man inte vet vad man ska ta på sig, som är rätt snygga som ligger  i garderoben och som man inte vill slänga fast de sitter aldeles för tajt!!!

Nu har jag ju dessutom skrivit om det här så nu måste det ju gå, annars får man ju skämmas:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0