Jag har provat nåt nytt....

Jag tycker att det är så himla svårt att komma på vad man ska äta till middag, jag älskar ju inte direkt att stå vid spisen men mat måste man ju ha...
Scan har börjat med färdiga stekar perfekt för man slipper verkligen laga mat fast man liksom gör det ändå:D

Stekarna är neutralt marinerade och kryddade på ytan. Att de är uppbundna gör att formen blir fin och att tillagningstiden jämn. Steken ligger i ett aluminiumtråg som ställs i ugnen, tråget går att återanvända. Bipackat finns en klarknapp som kan användas för att se när steken är klar. Tillagningstiden är ca 1 timma. Separat i förpackningen finns 3 dl sås.

Scan Gourmet stekar finns i fyra varianter: Rostbiff med rödvinssås, Herrgårdsstek med gräddsås, Kotlettstek med äppelcidersås samt Lammstek med skogsvampsås. De förberedda stekarna finns i butikens köttdisk.

Jag provade rostbiff och så här blev resultatet, det var jättegott faktiskt och så jätte enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0