Söndag kväll....

Då börjar denna helgen också gå mot sitt slut, det känns somom jag säger likadant varenda söndag.
Helgerna är oftast så fullbokade med saker att man inte hinner med liksom.

Så börjar veckan igen och lika fullbokad den med, när ska man hinna med och leva då, fast det kanske är just det man gör när man har mycket att göra iaf när det är saker man gör för skojs skull.
Jag ska banne mig sluta klaga på att jag har så mycket, det är ju självförvållat..... säg till mig om jag tjatar om det snälla..

Jag idag har ju jag och döttrarna varit iväg på tävling, och om någon händelsevis undrar hur det går med träningen;) så har jag faktiskt hunnit med ett spinningpass också:D

För de som brukar gå på hälsostudion kan jag tala om att det var ett mixpass med Nina och då vet alla att då är man helt slut sen:S

Nu vill jag att det ska hända nåt kul, och snart är det ju oktoberfest;)

Kommentarer
Postat av: Misen

Ja, det är nog det som är livet... :) Hälsostudion, är det i Växjö? I så fall kan jag bara tänka mig...

2008-09-07 @ 18:45:21
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh... oktoberfest... =)

2008-09-07 @ 23:16:32
URL: http://baccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0