Laga bilen...

I morgon tänkte jag äntligen försöka få den gamla bilen fixad, jag har ingen aning om det går att fixa den, men jag hoppas så klart att det går.

Jag är ju inte beronde av den så det gör ju ingt om det tar lite tid.

Bilen har ju stått här ute på parkeringen i nästan två månader och även om jag vet att man ska starta bilar som står,  lite då och då så hade jag ju såklart inte gjort det:S
Jag blev  därför inte särskilt förvånad när batteriet var helt dött, då menar jag helt dött...inte minsta tecken på liv.

Grannen lånade ut sin laddare som tur var så nu går åtminstone motorn, även om det var ett rätt öronbedövande ljud eftersom bilen saknar avgas system....inte kul för alla grannar och andra stackars människor i stan när jag körde bort bilen till verkstaden.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ha kört den till skroten istället för verkstan...!

2009-04-22 @ 23:54:29
Postat av: Johanna

Kanske det, men vi får väl se:P

2009-04-23 @ 10:39:33
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0